Jaha Ok, då blir det alltså inget förrän 23:e? I värsta fall kan jag när som helst egentligen, Bergforsen vill ju vara med och lira, och då kan jag åka med honom ner och på så sätt komma billigare undan. Så det är väl upp till er andra tre att ordna en helg som passar.


Senaste kommentarer