kidde skrev den 17 november, 2003 kl. 14:28 MMM Okej, men då skiter vi i det då. Jag har nämligen lite andra grejer på gång, så då bokar jag in dem istället. Tycker kassören ska se till att vara rejält påläst på d&d med ansgar och salle balle till mellandagarna. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer