...har precis uppdaterat oss på Sveroks sida. Fört in alla medlemmar från 2010 samt årsmötet i påsk då vi fastslog protokollet från 23:e december 2009. Inte för att vi kommer få några bidrag ändå..... Men kanske en och annan gratistidning i alla fall.


Senaste kommentarer