man skrev den 17 november, 2003 kl. 00:36 MMM Om jag fårtsått det hela rätt, så blir det inget spel i november? eller har ni kommit överrens om nått. för min det går det bra i praktiken när som helst, bara jag får veta det nån dag i förväg i alla fall... kidde the ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer