Svenne skrev den 15 november, 2003 kl. 14:12 Gött! Härligt, då spelar vi den 23 dec. då!! Härligt att vi änteligen har hittat en dag som alla kan! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer