??????? Tycker jag också... Jag kan nog inte veckan innan, fast det beror ju på ekonomisk kris. Helst nu efter att Mario Kart är inköpt!!! Fast givetvis blir jag ändå lockad av Sekreterarens erbjudande, man kan ju lira fyra pers... Men som sagt, jag har nog inte råd att åka ner förrän sista helgen i november. Annars kan jag första i december om det skulle vara så, fast det blir ju tätt inpå den 23:e förståss.


Senaste kommentarer