Jag och Ordföranden lär ju kunna både fredag och lördag, så det hänger nog på om Kidde bara kan en av dagarna. Fast det har ju inte sagt något om.
Allt annat lika känns det bäst att vi är flest på lördag tycker jag. Då brukar vi kunna spela tidigare och de här arbetande människorna är inte lika trötta efter en hård veckas slit som de är på fredagskvällar.


Senaste kommentarer