kidde skrev den 11 november, 2003 kl. 23:47 MMM Låter bra, blir det kanske äntligen dags för lite hederligt D&D? vi kan ju alltid ta en batalj med Napoleon wars på fredagen och lira "riktigt rollspel" på lördagen. jag litar inte på att svenne kommer förän han är i lokalen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer