kidde skrev den 11 november, 2003 kl. 00:27 MMM Jag hade tänkt åka upp till huskvarna och spela Albion då, men blir det nått seriöst på Oakhill istället så är det okej med mig. Men inte en massa brädspel igen, jag vill lira rollspel om det är okej med Er andra!?!... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer