Ordföranden skrev den 10 november, 2003 kl. 22:38 Jawohl Jag kan då om alla andra kan, vad jag vet nu så har jag inget annat inbokat. Blir det om 2 och en halv vecka då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer