kidde skrev den 10 november, 2003 kl. 18:13 MMM Nej jag kan inte. socky och syrran fyller år till helgen, så det blir nog fest både fredag och lördag för min del... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer