Ordföranden skrev den 5 november, 2003 kl. 01:13 Jasså? Nja, jag hade ju inte ens sett Kassörens inlägg när jag skrev ihop informationen... Jag kan spela när det verkar som om det bjuds på RPG, oftast går det utan att man måste ändra i kalendern allt för mycket. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer