Ordföranden skrev den 2 november, 2003 kl. 12:30 Hmmmm Varför inte? Låter som en skön kombination med dildoe och 50/50, men om det inte fixar sig på annat sätt så får vi väl dra ner till något café och köpa varsin bakelse. Eller kanske rent av beställa en prinsesstårta med loggan.. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer