kidde skrev den 29 oktober, 2003 kl. 21:18 MMM Jag kan nog fixa lite småkakor från shell. Annars så får vi väll beställa en calzone med lite grädde på ovansidan, så ser det ut som en rulltårta. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer