Ordföranden skrev den 29 oktober, 2003 kl. 01:51 Jippi! Det där anser jag personligen som bokat! Låter som en finfin idé i sann CDR-anda, men ska vi inte ha lite tårta också? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer