EM Tyvärr Bogen, jag får nog tacka nej till min plats vid brudparets sida. Ekonomin tillåter inte ett sådant spektakel, och, som Sekreteraren så träffande säger, det är ju EM. Men det är ju inte alls omöjligt att det dyker upp en och annan vigselgåva i sann CDR anda....


Senaste kommentarer