MMM Jag har ingen kommentar vad det gäller RISK partiet i fredags. Mer än att det är jävligt svårt att spela när vissa, nämner inga namn, fuskar hela tiden... Vad det gäller i lördags, så har jag inga kommentarer... Vad det gäller ett CDR-bord i chicago mitt under pågående fotbolls em, så säger jag: tack! men nej tack! kidde, nån jävla


Senaste kommentarer