Kassören skrev den 27 oktober, 2003 kl. 15:38 Påspänning? Har Sekreteraren spännt på?? 🙂 Läste ni att Bogen vill ha ett CDR-bord? Jag ställer om jag får ha en SL-skärm vid min plats... Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer