Revisorn skrev den 27 oktober, 2003 kl. 09:14 RISK mm..... Jo ryktet som säger att revisorn spelade hem partiet är sant. Det var ett långt och hårt parit där det växlade några gånger. Ang. lördagen så har jag ingen kommentar. Låter herr Kidde berätta själv Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer