Ordföranden skrev den 26 oktober, 2003 kl. 23:47 Revisorn! Jag hörde att det blev Revisorn som tog hem ett parti RISK på ren rutin i fredags, ett grattis är väl på sin plats. Sekreteraren å sin sida styrde visst ett helt gäng med Sävsjöbor på lördagen, och vad var det med Revisorns syster...... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer