Ordföranden skrev den 24 oktober, 2003 kl. 01:49 Trevligt Som sagt, jag bangar. Eftersom det bara kan bli spel en dag där så skiter jag i det, ekonomin är lite svag dessutom. Men det ska bli utomordentligt trevligt att få höra vem som blir mästare för helgen. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer