city skrev den 16 oktober, 2003 kl. 18:18 Går bra! Jag ska faktiskt hem helgen 24-26, så jag ställer gärna på lite lir! Fast jag kan medela redan nu att jag är uppbokad på annat lördagen den 25. Svenne, Jönköping ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer