Kassören skrev den 16 oktober, 2003 kl. 10:13 Tyvärr Funkar inte för mig, men ett bra intiativ av Revisorn att för en gångs skull tala om när han är på plats. Inget hindrar ju andra högt uppsatta medlemmar att drabba samman i någon form av spel däremot. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer