kidde skrev den 15 oktober, 2003 kl. 23:06 MMM Jag är ju som ni alla vet redan här, och den helgen ser okej ut för mig. nu är det upp till jon, svenne och dod. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer