Revisorn åker till Rollspelsmecka Ja det är sant. Eftersom jag brukar vara dålig på att meddela mär jag åker "hem" så säger jag det redan nu. Jag är i småland 24-26 oktober. Skulle vara kul att lira något då. Rollspel eller brädspel. Är det intressant kan jag ta med mig RISK. Revisorn,


Senaste kommentarer