...eller inte då... Som jag pratat med Sekreteraren om, och lämnat meddelande till Kassören om, så kan jag tyvärr inte dyka upp förrän den 23:e. Mer info till berörda kommer då. Däremot hoppas jag att det blir en rejält lång spelomgång den dagen, kanske i paritet med gamla tider?


Senaste kommentarer