CIV antligen sa ar CIV tillbaka (nastan), tyvarr sa fortsatter kranglet lite...disketten med Dods filer vill inte fungera sa han maste skicka mitt senaste drag tillbaka till mig. Annars har jag uppdaterat allt och vi ar redo for nasta drag (som pojken sa). Sa fort jag far dodens filer ar vi igang igen... ...jag kan meddela att vi numera ar inne i Gunpowder/Industrial Era... ha det bra boginson cruse,


Senaste kommentarer