Ordföranden
skrev den 26 september, 2003 kl. 15:28
Jawohl Det känns som om den akademsikt skolade Kassören är lite väl blygsam, trots att han troligen inte har läst pedagogik så ställer jag mitt fulla förtroende till hans kunskap. Insatsen kommer troligen att vara allt annat än undermålig.
Senaste kommentarer