Kassören skrev den 21 december, 2010 kl. 20:07 Jaha, det minns jag inte att Ordföranden sa, men då blir det inget D&D den här gången alltså. Bogen med sämre eller bättre hälft dyker ju upp då och Bergis är ju heller inte direkt ordinarie i D&D så et blir väl bara brädspel där. Ses den 23:e. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer