Bokat Ja, jag tycker att vi kör ändå faktiskt. Kan bli kul som fan att lira brädspel. Inte helt fel alls. Enligt Svenne själv så kan han nämligen inte på ett tag framöver, så då blir det för jävla långt mellan gångerna tycker jag. Om Sekreteraren tycker att det är ok så kör vi nästa helg med brädspel på programmet.


Senaste kommentarer