Tyvärr!! Tyvärr har det dykt upp lite strul här!! Har nämligen blivit inbjuden på ett födelsedagskalas nästa helg... Så tyvärr kommer inte jag ner nästa helg, men ordföran sa att han gärna kommer ner om det blir brädspel! men det får ni ta med honom! Ha det bra! Svenne,


Senaste kommentarer