Ordföranden skrev den 22 december, 2010 kl. 09:57 Ja, tyvärr så får vi nog skjuta upp D&D till i januari som det ser ut. Njae, jag har skickat meddelande till Kassören då jag inte fått tag på honom på annat sätt... och naturligtvis i det viktigaste forumet för CDR - Gästboken! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer