Ordföranden skrev den 9 september, 2003 kl. 00:25 ??? Jaha, vad är det för vecka nu då? Jag vet i fan om jag kan vecka 39 nämligen....... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer