Kassören skrev den 5 september, 2003 kl. 11:10 Ja! Som kassör kan jag bara ha åsikten att det är EXAKT såna saker vi ska låta klubbkassan gå till. 🙂 Vad fan, det kan vi väl köpa, om Webmastern tar reda på vad det kostar och så. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer