kidde skrev den 2 september, 2003 kl. 02:10 MMM Som det ser ut nu, så kan jag nog första helgen i oktober. Det är mycket att stå i just nu. Men jag ska kolla upp sista veckan i september lite bättre, om det är på önskemål av er andra. fast lördagkvällen är nog kör då. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer