Alkoholist... Jag HAR delirium tremens, det var ADSL-modemet du syftade på, såklart. Jag ba´ syntax error... Nja, jag kunde nog inte skynda på det tyvärr...jag gjorde mest mitt bästa för att snylta så mycket som möjligt på telia. Gratis kaffe och frukt, ringa till jungfruöarna och så... =) Kassören, L


Senaste kommentarer