MMM Bra jobbat kassör! Då finns det en hel del att göra framöver. varför inte lite brädspel och bärs i vetlanda nästa gång ni är påväg ner? vad det gäller ordföranden informerar så har jag ju som sagt flyttat och det har strulat lite med mitt adsl, så det är därför det har dröjt. men när den så kallade kassören har tillbringat nästan hela sommaren på telia i stockholm, så borde han väl kunnat skynda på det hela lite, så skyll inte på mig... strategikungen, granvägen,


Senaste kommentarer