Instämmer! Nu är det väll snart dax för en ny ordförande info!! Jag menar nu när vi spelar så sällan ska det väll inte vara helt omöjligt med en efter varje spelhelg! För en lite sammanfattning av alla stoligheter ska väll inte vara helt omöjligt?? Svenne,


Senaste kommentarer