Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.222.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 augusti, 2003 kl. 18:14
Härrrrligt Helt ok tycker jag, känns som en mycket fin investering från Kassörens sida å klubbens vägnar. Personligen ser jag fram emot att testspela det någon gång under september. H&K är nu igång, alla inblandade ska lämna sina drag den här veckan någon gång, så får jag se hur lång tid det kommer att ta för mig att genomföra dem, sedan blir väl dragen mer jämna tidsmässigt (som pojken sa).
Vänta …