Härrrrligt Helt ok tycker jag, känns som en mycket fin investering från Kassörens sida å klubbens vägnar. Personligen ser jag fram emot att testspela det någon gång under september. H&K är nu igång, alla inblandade ska lämna sina drag den här veckan någon gång, så får jag se hur lång tid det kommer att ta för mig att genomföra dem, sedan blir väl dragen mer jämna tidsmässigt (som pojken sa).


Senaste kommentarer