Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Farsta Farsta skrev den 18 augusti, 2003 kl. 09:55
Överkörning Hoppas inte herr Überführer känner sig överkörd, pga att jag inhandlat Napoleon in Europe för klubbens pengar. Verkar vara ett utmärkt strategispel i Axis & Allies-anda. Det är Eaglegames som gjort det så det ser ut ganska mycket som Civilization, brädspelet alltså. Nämnda Axies & Allies var slut överallt i stan förutom på Webhallen och Tradition i Farsta där de hade A&A - Pacific, men det tyckte inte jag var något att ha. American Civil War och Battle Cry fanns överhuvudtaget inte inne nånstans. Kassören,
Vänta …