Överkörning Hoppas inte herr Überführer känner sig överkörd, pga att jag inhandlat Napoleon in Europe för klubbens pengar. Verkar vara ett utmärkt strategispel i Axis & Allies-anda. Det är Eaglegames som gjort det så det ser ut ganska mycket som Civilization, brädspelet alltså. Nämnda Axies & Allies var slut överallt i stan förutom på Webhallen och Tradition i Farsta där de hade A&A - Pacific, men det tyckte inte jag var något att ha. American Civil War och Battle Cry fanns överhuvudtaget inte inne nånstans. Kassören,


Senaste kommentarer