Tradition Jaha, då har i alla fall jag kikat ut några lir som jag är sugen på i strategispelsväg. Nämligen: Axies And Allies, The American Civil War och Battle Cry. De två första med högre prio eftersom Battle Cry är avsett att spelas av två man. Det blev ju en hel del kul i helgen senast, inkluderat en del öl. Men D&D och History of the World hann vi ju också med, kul! Nu är två till klara inför H&K, så det drar igång snart, jag meddelar mig när det närmar sig, troligen inom 10 dagar.


Senaste kommentarer