Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 augusti, 2003 kl. 01:13
Tradition Jaha, då har i alla fall jag kikat ut några lir som jag är sugen på i strategispelsväg. Nämligen: Axies And Allies, The American Civil War och Battle Cry. De två första med högre prio eftersom Battle Cry är avsett att spelas av två man. Det blev ju en hel del kul i helgen senast, inkluderat en del öl. Men D&D och History of the World hann vi ju också med, kul! Nu är två till klara inför H&K, så det drar igång snart, jag meddelar mig när det närmar sig, troligen inom 10 dagar.
Vänta …