Cityboy Jo, klart att det funkar. Det blir D&D på fredag och CIV på lördag, sedan får vi väl se vart det leder. Det enda som är lite surt är att det är 20-årsfest i Bäckseda med omnejd på fredagen, där borde man ha varit och slagit klackarna i taket. Men jag sa naturligtvis vänligt men bestämt nej till invitationen med hänvisning till rollspel.


Senaste kommentarer