Ordföranden skrev den 24 december, 2010 kl. 10:01 Ja, ja, ja, det var ju lite tokigt, men å andra sidan var det ett välbesökt årsmöte i år! Det bådar ju gott inför kommande spelår. God Jul & Gott Nytt år till samtliga medlemmar! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer