Jaså!! Jag viste inte att kassören stammade.... Nåväll så ställer jag helhjärtat på fredagen och vist kan vi börja på ett parti civ på lördagnatten men jag spelar gärna klart det på söndagen... Om det går bra för övriga medlemar?? Självmordspiloten, Jönköping


Senaste kommentarer