Hufvud-staden...
skrev den 6 augusti, 2003 kl. 10:13
Bestämmer Då säger vi så. Lite DoD på fredag, med kanske lite tidshopp och sånt eftersom vissa är skadade och vissa har hamnat i kläm... På lördag kanske ett parti Civ? Jag dyker nog för övrigt upp på torsdag kväll redan. Kassören, Jag kallar det
Senaste kommentarer