Ordföranden skrev den 5 augusti, 2003 kl. 20:18 Vettigt Jag ska inte jobba i helgen, och om Svenne kan spela, då har vi bokat upp ännu en skön helg i CDRs tecken. Enligt min information, dagsfärsk, så blir det D&D på fredagskvällen och CIV på lördag och eventuellt söndag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer