Jadu Jag har ju inte några RPG-grejer här mer än jag hade förra gången, men ett parti Civ eller liknande kunde vi väl styra ihop tycker jag? Eftersom jag inte gjorde nåt vettigare tänkte jag styra kosan neråt och då är det ju bra att till skillnad från andra sk medlemmar meddela detta i god tid... 🙂 Kassören,


Senaste kommentarer