Kassören skrev den 2 augusti, 2003 kl. 20:47 Jaha Ni i klubben som inte arbetar som strippor, vad gör ni nästa helg? Jag tänkte styra kosan mot Mekka då nämligen. Jag pratar alltså 8-10 aug. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer