MM Jag räknar med att SL tar det tunga ansvaret att utse Månadens, det är ju trots allt han som kan gradera misslyckandena ordentligt. De flesta av spelarna är ju trots allt partiska. Tro fan att Sekreteraren går och vinner med den bjudningen i resurser, själv är jag förvånad över att det gick så bra som det gick.


Senaste kommentarer