Farsta skrev den 21 juli, 2003 kl. 14:10 Kung och kung Kidde vann ju som väntat civ-partiet i lördags, men det kan man väl säga att han fick som plåster på såren med tanke på hur det gick i DoD innan. För en gångs skull finns det lite MM att diskutera och välja mellan en månad. 🙂 Kassören, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer